Parlista

Vad heter ni? Mia och Henrik
Hur träffades ni? Genom lunarstorm faktiskt ;>
Är ni förlovade? Japp, sedan 18/7-07 :) <3
Bor ni ihop? Yes
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Japp, båda två.
Isåfall, vem kör bäst? Det beror på ;) Jag kör bättre om man
tänker miljövänligt, men älsklingen är bättre på andra delar.  :)
Kommer du ihåg er första kyss? Självklart ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Haha, det minns jag inte. ;p
Vem är äldst? Henke (två år äldre än mig)
Vilka stjärntecken är ni? Jag: Jungfru     Henke: Skytt
Vem fyller år först på året? Jag - i september.
Vem är längst? Henke, mycket längre dessutom!
Vem sjunger bäst? Vi är nog ungefär lika när det gäller sång. ;D
Håller ni varandra i handen på stan? Japp, ibland.
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja någon vecka via nätet
och telefon.
Blev du kär vid första ögonkastet? Absolut! :) <3
Har ni någon speciell låt? When you say nothing at all, typ.
Har ni varit utomlands tillammans? Bara i finland ;b
Vilket är ert bästa minne? Förlovningen och Lyckseleresan.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser tv, sitter vid datorn, myser.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Japp.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 5 mil.
Blir du lätt svartsjuk? Nej.
Brukar ni bråka? Nej inte bråka, och tur är väl det? :)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Allt! Men ögonen är
något extra, hihi.
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha ooh ja, båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0