Packat

Jag och älsklingen åkte till Bjumis under dagen för att hälsa på samt grilla.
Det blev korvmix med ananas och potatissallad som tillbehör. Gott! :)



När vi kom hem blev det att börja packa sportbagen. Efter många om och
men fick jag igen väskan, haha. Allting är inte nedpackat men det mesta
finns i väskan i alla fall. Jag lyckades få ner allting i en väska - det trodde
jag aldrig, haha.  :)

Nu ska jag svara på kommentarer, sedan ska vi åka och handla lite
saker som behövs till klassresan. Efter det åker vi kanske till Bjumis
igen, denna gång för att göra om ett par möbler.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0