Övningsföräldrar


Tidigare under eftermiddagen var det en dokumentärserie som jag
och älsklingen tittade på. Varning för övningsföräldrarna tror jag
att programmet hette.

Det handlade om ungdomar som var sugen på att skaffa barn.
De fick "låna" andras barn i några dagar för att ta hand om dem
och låtsas att det var deras barn. Jag kan säga att de blev ganska
skrämda och ville inte skaffa barn nå mer, haha.  ;p

Själv skulle jag aldrig våga lämna mitt barn till någon som jag inte
känner. Fast det skulle vara bra att få prova på att vara "övningsförälder"
innan man skaffar barn. Haha, kanske något att prova på? ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0