Onsdag



Igårkväll var det mycket planerande och funderande angående helgen.
Det lutar mot att vi åker till Umeå och tittar på en lägenhet, spännande! :)
Jag ska ringa till företaget idag under morgonen och prata med dem för
att höra hur de väljer hyresgästen. Om det är de som varit medlem längst,
den som anmäler sig först och så vidare. Vi får väl se. Men jag hoppas att
vi åker till Umeå under helgen! :)

Nu ska jag äta upp frukosten och sedan göra mig i ordning för praktiken.
Idag skiner solen för fullt, passar perfekt eftersom vi ska vara ute och
kratta skolgården.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0