Morsdag



Idag är det Morsdag, då man ska uppvakta sin mamma lite extra.
Brukar ni fira morsdag och farsdag? Jag, mamma och mommo firade
Morsdag redan i fredags eftersom jag åkte hit hem efter Luleåresan
igårkväll. Vi åt kladdkaka med grädde och drack kaffe, yummie.
Sedan blev det att fira morsdag igår i Luleå. Mamma fick några lotter
av mig, och sedan åt vi ju middag på en restaurang.  :)

Idag ska jag och älsklingen istället till Bjumis för att fira hans mamma.
Där blir det tårta och sånt där, gott. Men nu ska jag ringa mamma och
gratta henne på Morsdag.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

låter som en mysig dag :D hoppas ni får det kul :D

2010-05-30 @ 09:50:43
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0