Måndag



Idag gick det oerhört lätt att kliva upp från sängen när mobilen larmade.
Undra varför? Jag tror det beror på att jag la mig tidigare igårkväll plus
att detta är sista veckan som vi har skola.  ;) Allting känns så mycket
lättare nu när man vet att det bara är någon ynka dag kvar. På fredag
har vi sista skoldagen, och det känns både skönt, roligt och spännande.

Det blir en slö skolvecka, en lektion per dag. Imorgon har jag ingen
lektion överhuvudtaget, härligt. ;) Men nu ska jag svara på kommentarer,
göra min dagliga runda på nätet och sedan är det dags för en heldag
i skolan.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0