Lunch

Skoldagen gick bra, har avslutat två kurser vilket känns skönt.
Första lektionen pratade vi kring APU:n, och sedan fick vi prata
med Samhällsläraren så vi fick veta hur provet hade gått.
Jag är riktigt nöjd med mitt resultat, men mest nöjd är jag med
betyget i hela kursen.  ;) Sedan avslutade vi Hälsopedagogiken
idag. Vi fick höra BF1 och BF2's åsikter om Hälsodagen, och de
verkade gilla den.  :)



Nu är jag hemma på lunch men ska tillbaka till skolan om ett tag.
Då blir det dansträning i 1,5 timme inför balen. Ingenting som jag
ser framemot, men vi får ge det en chans i alla fall.  :) Som tur är
så behöver man inte dansa på balen om man inte vill. Vi får se hur
träningen går.. Jag slår vad om att älsklingens tår kommer vara ömma,
jag lär garanterat trampa på dem mer än en gång.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra - BF2 JULI ♥

Har vi någon lektion i morgon då? :) För var tvungen att sticka till barnmorskan så fort jag vaknade + att jag försov mig! :)

2010-05-05 @ 12:14:53
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0