Luleåresa



Jag, mamma, älsklingen och hans mamma åkte iväg mot Luleå
vid 09-tiden på morgonen. Första besöket blev Skokanonen
i hopp om att hitta ett par vita skor till själva studenten. Tyvärr så
hittade vi inga, men älsklingen fick ett par skor till balen. Sedan åkte
vi vidare mot Soumi soffa, och där fanns det ett x-antal soffor som
jag blev förtjust i. Hitta en extra bra divansoffa som var bäddsoffa. ;)
Vidare in mot stan där vi sökte en slips till älsklingen, men det var
omöjligt att hitta någon som passar balklänningen. Var och provade
min balklänning (och jag kunde fortfarande ha den!), men den var lite
för lång så de ska fålla upp den. Jag hittade lite accesoarer och sedan
blev det bara två tröjor. Fick en studentpresent av älsklingen, hihi.
Ska ha halsbandet och örhängena på balen, så får det någon dag tidigare
än själva studenten.  :) Middagen blev på Pastarestaurangen, yummie!
Var även till Storheden för att kika på bilutställningen och sedan gick
vi in där på några affärer.

När vi kom hem (drygt en timme sedan) började jag att plocka upp
allting. Det var en hel del, men nu är allt inne i garderoberna igen.
Så nu ska vi iväg till Coop för att handla mat, kylskåpet och frysen
ekar tomt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0