Lördag

Gårdagen var riktigt lyckad! Det kommer in ett inlägg snart om valborgs-
mässoafton. Men först tänkte jag berätta lite om denna dag.

Jag hade planerat in en lång sovmorgon idag, men tror ni att det lyckades?
Nej. Jag vaknade redan efter 08-tiden och kunde inte somna om.  ;/
Så jag har myst och lekt med Kosmos ett tag innan jag åt frukost.
Nu sitter jag här vid datorn, har precis lagt in bilder från igårkväll. Så det
dyker upp några bilder här också, senare under dagen.  :)



Våra planer för dagen är att åka till Haparanda och äta på restaurang, hihi.
Det är en tradition för oss såhär på första maj. Vädret är dock inte det bästa,
det regnar och är grått ute. Men det gör inte så mycket, det får bli en mysig
hemmadag istället.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0