Lördag

Igår blev det en tidig kväll eftersom jag skulle kliva upp tidigt idag.
Jag somnade kring 22.30 och vaknade alldeles nyss, och vet ni vad?
Jag är inte ens trött, kanon.  :)

Nu ska jag äta frukost, kika in på Gratisbio, mejlen och Facebook.
Sedan ska jag fixa till mig och sånt där, åker mot Kalix vid 08-tiden.
Hämtar upp älsklingen och hans mamma innan vi åker vidare mot Luleå.
Idag blir det att sprätta pengar, men vilka pengar är frågan. Jag lär ligga
på minus innan jag har köpt allt som behövs.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0