Lördag

Igårkväll var det en mysig hemmakväll med grillad mat, efterrätt och
Talang. Senare under kvällen åkte vi iväg och fiskade, dock nappade det
dåligt. Men älsklingen fick en gädda i alla fall, en ganska stor, hihi.  :)

Idag hade jag tänkt sova länge, men så blev det inte.. Mamma väckte oss
redan 09.30 för att hon vill åka till stugan. Så nu sitter vi här och är påväg
om ett tag. Slår vad om att det kommer krylla av smådjur där, usch.. :/
Det brukar nämligen göra det under sommaren, och jag hatar småkryp
som ni redan vet.  ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0