Lista

Matvanor:
Bästa maträtt? Tacopaj, plankstek ;)
Bästa dryck? Coca-cola.
Sämsta maträtt? Leverbiff, usch och fy!
Sämsta dryck? Ramlösa.
Bästa alkoholdryck? Smirnoff och Bacardi.
Använder du smör på smörgåsen?  Extremt lite ;p
Lösgodis eller färdiga påsar? Lösgodis, då får man mixa och vraka.
Favoritglass? Ben & Jerry's - Chocolate fudge brownie.

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Ingår mat? Det varierar
ganska mycket faktiskt.
Har du mer skor än kläder? Nej verkligen inte. ;o Jag är ingen sko-människa.
Favoritplagg? Mjukisbyxor, haha. Annars gillar jag linnen också.  :)
Hatplagg? Gladiatorskor och Harembyxor.

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggar sista året på Barn- och Fritidsprogrammet.
Har endast två veckor praktik kvar, sedan är det klassresa, och efter det
är studenten!! ;)
Vad vill du bli? Socionom.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut!
Är lönen viktigast? Nej, det viktigaste är att man trivs.

Boende:
Lägenhet eller hus? Lägenhet, en etta just nu.
Framtidsplaner med boende? En tvåa eller trea när vi flyttar under
sommaren. Vi får hoppas på det bästa.  :)
Litet eller jättestort? Just nu är det 30 kvm, men vill ha en stor lägenhet.
Ett stort hus är drömmen.
Drömboende? Ett stort hus som är större än 200 kvm, plus en stor balkong.
Landet eller mitt i stan? Mitt emellan.. Inte för långt bort från stan.
Mysigt eller sterilt? Mysigt, men det får inte vara för mycket färger.
Vitt, svart och grått är bäst, och sedan detaljer i färg.

Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej, men kanske om några år.
Är otrohet okej? Nej.
Älskar du någon? Japp :) <3
Betyder familjen mycket för dig? Självklart.
Är du lojal? Ja.
Tycker du om att dricka dig full? Jag tror ingen gillar att bli för full.
Hemmafest eller krogen? Hemmafest. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0