Linsundersökning

Vid 11-tiden åkte jag och älsklingen iväg till Bjumis. Där blev det att
städa mammas bil invändigt och sedan spolade vi av den utvändigt.
Så vi var i Bjumis lite över två timmar, och skönt väder var det.
Solen visade sig och dessutom var det varmt, det är någon dag sedan sist.



14.00 hade jag tid för linsundersökning. Det blev en vanlig syn-
undersökning och sedan hittade optikern ett par tänkbara linser till mig.
Sedan tittade hon hur linserna satt i ögonen, och det såg bra ut.
Själv tycker jag det känns ovant, det känns som att jag ser lite suddigt
på långt håll. Men så var det i högstadiet också, första gången när jag
använde linserna. Optikern sa ingenting om synen hade blivit bättre eller
sämre, men mitt brytningsfel hade nästan försvunnit.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

tjosan! hur har din tisdag vart? ;)

2010-05-04 @ 15:28:53
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: emelie

svar: hehe :) allt bra idag?

2010-05-04 @ 15:33:40
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0