Leilani

Det blev en tur till Haparanda för att äta på Leilani, det är tradition
på första maj. Idag blev det att äta en Napoli med ananas, yummie! :)
Jag har inte ätit pizza på typ ett år, så idag var det dags.
Sedan var vi in på ÖoB en stund innan vi åkte hem igen.



Just nu sitter vi och glor på My super sweet 16. Fattar inte hur ungarna
kan vara så bortskämda, helt sjukt. Men jag skulle inte tacka nej
till att välja vilken bil jag vill.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi ja verkligen:D

2010-05-01 @ 18:18:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0