Kväll

Nu är jag ren och fräsch efter att ha duschat, härligt.
Har även varit till mommo en stund, där blev det att prata
och sedan tittade jag på Halvåtta hos mig. Det programmet går
inte att missa, hehe.  :)

Jag hade planer på att läsa i Isprinsessan idag, men det
kommer inte att bli av. Just nu visas Cold case, en favorit
serie. När det programmet slutar är klockan 21.00, och då
ska jag göra mig i ordning för sängen. Sedan ska jag prata
med älsklingen innan jag ska sova, så läsa hinner jag inte.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

låter som en bra kväll :D

2010-05-18 @ 20:21:52
URL: http://www.nilma.se
Postat av: A.C

funderar på att köpa de faktiskt..skit snyggt som du sa:D haha..^^



ha en njas kväll^^

2010-05-18 @ 21:29:58
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0