Kort dag



Idag har praktiken verkligen svischat förbi, det har gått jättesnabbt.
På morgonen började alla klasser med att kratta skolgården, och det
ägnade vi hela förmiddagen åt. Efter lunch fick alla glass som belöning
för att skolgården blev krattad.  Sedan pratade vi om Seskarö, om
de äldsta husen här på ön och så vidare.  Intressant! :)

Det har varit en bra praktikdag helt enkelt, den har gått snabbt och
det har varit roligt. Snart måste jag tillbaka till skolan för att hämta
mommos kratta som jag glömde kvar där. Haha, hur är det med
mitt minne egentligen? ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0