Kalix

Nu är jag less detta regnväder, nu har det regnat tre dagar i rad.
När ska det sluta egentligen? ;o Inte speciellt kul att spela brännboll
imorgon i regn..



Vid 14-tiden åkte jag och älsklingen hem till Kalix, i varsin bil.
Jag har mammas bil nu ända fram till söndag då jag ska tillbaka
till Seskis. Gick riktigt bra att köra helt ensam, jag är alltid van
att någon åker med mig, haha.  ;p

Vi har packat upp allting, varit förbi till Bjumis samt varit och
storhandlat på Coop. Det är inte ofta vi handlar sådär mycket på
en och samma gång, men kylen och frysen ekade nästan tomt.
Nu klarar vi oss hela veckan ut i alla fall.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0