Helg



Sista skoldagen någonsin på Furuhedsskolan gick riktigt bra. Fick veta
mina betyg i fyra olika kurser på morgonen, och jag är riktigt nöjd med
de betygen.  :) Sedan hade vi orientering individuellt (alla hade
olika kartor). Jag var lite smånervös över mina kontroller, alla förutom
tre låg inne i skogen.. Jag hatar att gå ensam i skogen - är livrädd över
att virra bort mig och inte hitta tillbaka. Jag klarade alla kontroller i alla
fall, och jag gick inte vilse.  :) Så orienteringen kunde inte gå så
mycket bättre. Efter lunch hade vi föreläsning och det var inte särskilt
intressant.. Sista lektionen behövde vi inte gå på eftersom vi istället
kunde mejla läraren om betygen.  ;p

När jag kom hem gick jag till frisören och pratade. De kunde inte köpa
in sakerna som jag ville ha, utan jag måste själv fixa det på något sätt.
Sedan vandrade jag ner till Gallerian och köpte en överraskning till
älsklingen som han ska få senare idag.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

hur känns det?

2010-05-07 @ 14:11:47
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, jag kommer ihåg den där känslan

2010-05-07 @ 14:14:44
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0