Fredag



Vet ni vad? Idag är det sista dagen som jag har vanlig skoldag.
Sista skoldagen på Furuhedsskolan, sista skoldagen på gymnasiet.
Ja, ni fattar.. Det känns ganska konstigt, spännande, lite tråkigt
men samtidigt känns det roligt. På måndag är det tre veckor APU
som gäller, sedan är det klassresa och efter det börjar studentveckan.  :)

När skoldagen är slut ska jag släpa hem alla anteckningshäften,
pennor och så vidare. Det lär bli fullt i min väska.. Men som tur är
har jag bilen, hihi. :) Shit, jag kan inte förstå att det är sista skoldagen
på Furuhedsskolan.. Det känns overkligt. Nu har jag gjort mina tre
år där, och det har varit så jäkla roligt!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0