Fredag

Igårkväll blev jag riktigt överraskad och glad under Halvåtta hos mig.
Jag hörde att det var en bil här utanför, och då gick jag och kollade vem
det var. Kan ni gissa vem som hade kommit? Henke!! Hihi, vad glad jag
blev. Jag trodde att han skulle komma först idag, men det var absolut
bättre att han kom igårkväll.  :)



Vi har nyligen vaknat, och det är inget soligt väder ute precis. Årets första
åska har levt om under morgonen, läskigt. Det vibrerade nästan i väggarna,
så hård åska var det.. Jag hatar åska, det är bland det läskigaste jag vet.
Men samtidigt är det mysigt när det åskar och regnar. Regnet ska vi inte
ens tala om, det har ösregnat här tidigare, vi vaknade utav det. Men nu
har det lugnat ner sig litegrann i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0