Fix inför balen

Balen börjar närma sig med stormsteg, om ganska precis en månad är
det dags för balen och studenten. Skrämmande men roligt, jag kan inte
riktigt tro att det är sant.

Under eftermiddagen har jag fixat litegrann inför balen - biljetterna,
platserna och betalningen. Nu får vi hoppas att min balklänning hinner
komma. Butiksbiträdet ringde mig för en-två veckor sedan och berättade
att klänningen hade kommit, men att det blivit något missförstånd där
de sydde den. Så klänningen hade inga pärlor/paljetter! ;o Det var ju
pärlorna som jag fastnade för.. Så affären skickade tillbaka klänningen
och nu väntar jag med spänning på att den ska komma. Förhoppningsvis
med pärlor/paljetter denna gång!   :)



Nu hade jag tänkt titta på någon kuvertväska som passar till klänningen.
Om jag inte hittar någon får jag väl ta den jag har här hemma. Dock är
det en svart, men jag får ta den ifall jag inte hittar någon annan. Skor är
redan fixat, och frisyren likaså. Ska till frisören imorgon och visa hur
jag hade tänkt mig håret. De har bara fått höra mina planer, men imorgon
ska de få se det också.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja men precis, samma sak som vi tyckte.. men ja gick ändå, men heeelt onödigt.. dock visste ju inte vi vilka vi skulle gå med:P

Vet du vem du ska gå med alltså? :)



Ååå, ja är så avis på dig vet du de? :D Vill åxå gå på bal igen:P hehe

2010-05-05 @ 19:10:19
URL: http://louiseberglund.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0