Desperate housewives



Jag har svarat på alla kommentarer samtidigt som jag har tittat på
Desperate Housewives. Men nu känner jag att det är dags att ta tag
i pluggandet. Jag ska försöka skriva litegrann på praktikuppgifterna,
försöka i alla fall. Imorgon ska jag ställa några frågor till handledaren
angående åtgärdsprogram och liknande, hoppas det finns tid till det.  :)

Nej, nu ska jag in på Facebook en snabbis och sedan plugga.
Hade tänkt hinna litegrann innan 18.30 då Cougar town börjar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: A.C

jahha..jag väntar på att pappa ska kma hem först..sen tänkte jag dra ti en kompis:D hehe..

nu passar jag min brorsa bara..inget spec~~

2010-05-16 @ 17:46:36
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0