Andra dagen



Andra dagen på praktiken är avklarad, och roligt har jag haft.
vi har målat frukter, sedan tränade barnen till vårfesten och skolavslutningen,
och vilken nostalgi. Det är samma musiklärare som när jag gick på
Seskis skola, hihi. Sedan har jag laminerat en massa saker, har haft fullt
upp hela dagen. Det bästa var under rasterna när eleverna ville hoppa
hopprep, snacka om minnen.  :) Jag var precis likadan när jag gick på
Seskis skola, så det kom upp en hel del i hjärnan.  :)

Kom hem vid 15-tiden, då ringde jag till Synoptik och pratade litegrann.
Sedan har jag varit hos mommo, vi har även ätit middag och nu sitter
jag här. Ska snart skriva en glad nyhet, men först ska jag svara på
kommentarer.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0