Accepterade



Imorse ringde mamma till Akelius för att höra ifall jag och älsklingen har
fått lägenheten. Vi fick glada nyheter - Akelius har accepterat mig
och älsklingen som hyresgäster
eftersom vi inte har några betalnings-
anmärkningar och hyran alltid har betalts i tid och så vidare. Så vi har
fått lägenheten!! :D  Akelius har skickat hyreskontraktet till oss,
så vi borde ha det om några dagar. Då är det bara att skicka in det,
och sedan är det vår lägenhet.   ;)

Sedan fick vi ett samtal från Hemåt (vår nuvarande hyresvärd) och
de berättade att en kille ville kolla på vår lägenhet. Så under dagen har
någon varit och tittat på vår lägenhet, och han ville ha den. Efter någon
timme ringde Hemåt igen och berättade att killen ville flytta in så fort
som möjligt. Så vi har bestämt att vi ska börja flytta saker till Umeå
redan de första dagarna i juli, och sedan får killen ta över lägenheten
i mitten av juli. Åååh vad jag längtar! Det är bara en sex veckor kvar typ.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis till er nya lägenhet! Alltid kul med nytt boende. :)



Sv: Ja, konstigt nog är Jysk ibland ganska så dyra med sina saker. Man tror alltid att de ska vara billigare av någon anledning. Jag gör det ialla fall... ganska så ofta.

2010-05-25 @ 20:34:01
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Zandra - BF 2 Juli♥

Vad kul! :)

2010-05-26 @ 10:02:53
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0