20 minuter

Haha, detta var den kortaste skoldag jag någonsin har haft. Vi blev bara
informerade om klassresan, vad som ska göras, ungefär vilka tider och
sånt där. Sedan fick vi gå hem, så det blev ett 20 minuters möte.
Jag tog hem de sista sakerna från skolan också, så nu är mitt skåp tomt
och låset är borta.  :)



När jag kom hem var jag effektiv och packade upp lakan, örngott och
påslakan från bagen. Det behöver vi inte ha med på klassresan, skönt.
Men bagen är ändå smockfull plus att jag ska ha Friis & Company-väskan
med mig. Hur lite man än tar med sig så blir det mycket och väskan blir
full, haha. Ska jag nämna att jag har varit effektiv och diskat också?
Och klockan är precis över 09.00..  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0