Universitetsanmälan

Idag har jag anmält mig till fyra olika universitet, och jag känner
mig helnöjd över valen samt rangordningen.

1. Socionom, UMU.
2. Socionom, MITT
3. Psykolog, LTU
4. Pykisk omvårdnad, UMU.

Vi får hoppas att jag kommer in på första handsvalet, för det är
verkligen det jag vill. Men vi får hoppas att det går vägen med
mitt genomsnittsbetyg eller vad det heter. Låg på nästan 18.0,
om jag får de betyg som jag tror i pågående kurser.  :)
Sedan är vissa kurser meriterande för Socionomprogrammet,
jättebra! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Erika

Hoppas du kommer in på första valet!



sv: Vad bra :D Jo allt är bra här med!

Jag tyckte den var helt okej ^^

2010-03-29 @ 16:29:07
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: LINDA

ska du bli socionom? :D



ställ gärna en fråga i min frågestund :)

2010-03-29 @ 16:30:44
URL: http://linduusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0