Torsdag

Igårkväll blev det en mysig hemmakväll med älsklingen framför tv:n.
Först tittade vi på Halvåtta hos mig, sedan spelade jag lite Sims under
tiden som jag väntade på Andra avenyn.  :) Senare under kvällen blev
det att se den nyaste American Pie-filmen, Book of love.



Dagens planer är att åka skidor, men frågan är om det är så roligt idag..
Det ser ut att snöa litegrann, och sedan är det ingen sol framme.
Nå väl, vi får väl testa om inte annat. En liten runda kanske det blir
i alla fall.  :) Jag har även planer på att rensa lite bland viktiga papper.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Norea

The Book of Love är så sjukt rolig ;)

Hahha, men det räknas ju x)

Allt bra idag?

2010-03-11 @ 10:01:18
URL: http://noreal.blogg.se/
Postat av: Nadia

Oj, visste inte att det fanns en till :O

Var den bra?

2010-03-11 @ 18:26:20
URL: http://nadiaparker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0