Tisdag

Igårkväll blev det en riktig tv-kväll, och det jag såg mest framemot var ju
Svenska Hollywoodfruar. ;) Maria Montezami är väl favoriten eller vad man
ska säga, hon är ganska okej. Hon samlar på sina ”tofsar”, haha :)
Den värsta var en ny kvinna – Päivi. 50+ som raggade på typ 25-åringar,
usch. Det ska bli roligt att se vad som händer och hur det går för dessa
kvinnor.



Idag är det redan tisdag, tiden springer iväg. Jag har inga direkta planer för
dagen, utan tar den som den kommer. Fast 10.25 ska jag se Våra bästa år,
det är ett måste. :) Sedan kanske jag läser litegrann i Att älska som en
porrstjärna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0