Söndag

Ursäkta för dålig uppdatering igårkväll, men jag hade helt enkelt
inte tid. Just nu prioriterar jag körkortet framför bloggen, det förstår
nog allihopa.  :)

Igårkväll var det Melodifestivalen som sagt, och jag hade gärna sett
Eric Saade som vinnare. Visst var Anna Bergendahl bra, men den låten
passar inte i Melodifestivalen tycker jag. Efter Melodifestivalen blev det
att spela xbox en stund innan det var dags att sova.  :)



Idag har vi inte hunnit så speciellt mycket ännu.. Ätit frukost, och sedan
har vi suttit och pratat med mamma samt älsklingens föräldrar. Ska snart
ut och övningsköra, hade även tänkt göra säkerhetskontroll. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0