Sims

Det var en jobbig skidtur, puh. Det fanns inget skidspår så vi fick åka
efter skoterspår. Sedan var det inte världens bästa före heller,
men vi överlevde skidturen. Stötte på en massa renar också, haha.  :)



Har nyligen kommit hem från Bjumis, och har precis gått igenom
all reklam. Nu hade jag tänkt spela Sims 2 en stund innan det är
dags för matlagningen. Men först ska jag ta tag i kommentarerna.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra

vänta lite och det vill det :D

2010-03-11 @ 15:40:45
URL: http://mittgbg.blogg.se/
Postat av: lina

sv: ja!

åh kul och spela sims 2 igen, jag har spelat sims 3 rätt länge nu så är rätt less på de;)

2010-03-11 @ 18:34:59
URL: http://linamw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0