Schema

 

Dagen lär inte bli speciellt jobbig eftersom vi inte har några lektioner.
Men jag tror att det blir lite segt på Arcushallen ibland, men vi får väl se.
08.00 går bussen mot Arcushallen i alla fall. Vi som läser kursen Fritid
för funktionshindrade ska åka med Gymnasiesär och titta på friidrotts-
tävlingar. Alla gymnasiesärskolor från Norrbotten kommer att vara där
och tävla, roligt. Så vi ska följa med dem, för att se hur det går och
sånt där. Borde vara tillbaka i Kalix kring 15.30-tiden, om tävlingarna
skulle sluta vid 14.00.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: pojkenboy

Åh vad kul, grattis :)

2010-03-18 @ 08:39:44
URL: http://pojkenboy.blogg.se/
Postat av: N I L M A

sv: jo min kväll var helt okej :D

2010-03-18 @ 13:08:33
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0