Schema

 

Morgonen börjar med Samhällskunskap A, det är evigheter sedan vi har
haft den lektionen. Vi har arbetat med ett eget arbete kring U-länder,
och därför har lektionstimmarna uteblivit de senaste fyra-fem veckorna.
Men nu är det dags för Samhällslektionerna igen, segt. Klassrådet tror
jag inte att vi kommer ha, men man vet aldrig.. Sista lektionen för dagen
är Hälsopedagogik, och där ska vi fortsätta med våra affischer kring hälsa.
Inte så jobbig dag, eller hur? :)

 

När jag kommer hem är det bakning som står på schemat, roligt.
Det är ett tag sedan jag bakade, så det ska bli roligt. Muffins är
i och för sig inte svårt att baka, men det är oerhört gott. Vem har sagt
att det måste vara avancerade saker att baka? :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: vad roligt att du är med o tävlar :D



hoppas du får en kanonbra dag!

2010-03-17 @ 07:18:56
URL: http://www.nilma.se
Postat av: pojkenboy

19 år =)

2010-03-17 @ 08:23:16
URL: http://pojkenboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0