Onsdag



Det var jäkligt segt att stiga upp på morgonen, men det gick. Fast jag ska
erkänna att sängen lockar väldigt mycket, det ser så varmt och gosigt ut.
Men sova får jag göra när jag kommer hem från skolan under dagen.
Inte för att jag kan sova under dagen, men.. ;p

Skoldagen går förhoppningsvis snabbt, har endast två lektioner på dagens
schema. När jag kommer hem får vi se vad som händer, mamma kanske
skulle komma och hälsa på. Men det blir under eftermiddagen/kvällen
i så fall.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0