Luleå

Imorse styrde jag bilen mot Luleå, hihi. Fast jag vågade inte köra inne i
själva Luleå, det fick älsklingen göra.  ;p Väl där hittade jag en massa,
så det blev att sprätta en del pengar.Men det är inte ofta jag köper något,
så nu slog jag på stort. ;)



Först var vi till Skokanonen och köpte ett par högklackade skor åt mig,
sedan åkte vi in till centrum. Där gick vi runt på olika affärer, handlade
litegrann på Twilfit, H&M och Cubus. Var även till en affär och köpte
en balklänning! :) Wiie, äntligen har jag min drömklänning, och vet ni
hur nöjd jag är? Jag har velat ha denna klänning över 1 år - äntligen
är den min!!  ;) Shoppingturen avslutades med middag på Waldorf.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: idag har jag inte gjort så mkt än:D självdÅ?

2010-03-14 @ 14:39:31
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0