Lördag

Första dagen på sportlovet, och jag vaknade redan före 09.00..
Är det inte typiskt? Jag hade tänkt ha sovmorgon till 10.00 i alla fall,
men då vaknar jag pigg som en lärka före 09.00. Nå ja, jag får se
det positivt - jag hinner lite mer än om jag hade tagit sovmorgon.  :)



Solen skiner ute, jag har lust att gå en promenad senare under dagen.
Kanske titta vad butikerna har att erbjuda (men jag ska ej köpa något),
eller så går vi bara runt och strosar. Sedan hade jag tänkt ta tag i
alla foton som jag framkallade förra veckan. Måste få in dem i albumen,
och det tar sin lilla tid. Så jag kommer ha fullt upp idag med saker,
sportlovet lär springa iväg - som alltid.   ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Luffi

Hey! allt bra idag? kramar lilla luffi

2010-03-06 @ 10:07:09
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0