Lördag

Lördagmorgon, och jag klev upp redan 07.45. Det borde vara förbjudet
att kliva upp så tidigt under helgerna. Men idag var ett måste, för annars
skulle jag inte hinna med allting som ska ske idag.



Före 10.00 kommer mamma och hämtar mig, då ska vi åka till Sara
och klippa oss. För min del behövs det verkligen, mitt hår är som ett
kråkbo. Kluvna toppar och allting, usch. Men om någon timme är
jag fin och fräsch i håret, härligt.  :) Sedan ska vi handla litegrann till
dagens middagsbjudning, roligt. Efter det ska jag övningsköra - träna
vänstersväng landsväg mest. En och annan runda i stan blir det nog
också, så jag får träna på allting.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0