Kalix

Ursäkta för den dåliga uppdateringen idag, men jag har inte haft
tid för bloggen. På morgonen var jag ut och övningskörde en stund,
gick riktigt bra. Synd bara att man kört runt hela Seskis på typ 30
minuter, haha.  :) Har hälsat på hos mommo en stund också under
dagen. Åkte hem från Seskis vid 14-tiden, så har varit hemma en stund.



När vi kom hem blev det att packa upp allting, det tog sin lilla tid
kan jag säga. Sedan har vi varit ner till Coop för att handla samt panta,
så nu har vi full kyl och frys. Just nu sitter jag och överför allt från mitt
gamla usb-minne till mitt nya. Jag kan inte vara utan usb-minne,
har allting på det. Fast det är även sparat på min dator samt älsklingens
dator, ifall jag någongång skulle tappa usb-minnet eller det skulle sluta
fungera.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Duygu

¤¤

Jaha då får jag väl ta och käka det någon dag! :) Söker upp smeten på goggle ;) haha.

2010-03-21 @ 17:26:30
URL: http://demango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0