H&M

Just nu är jag inne i en shoppingperiod, helt sjukt hur sugen jag är på att
shoppa. Dessvärre finns det inte nog med pengar, eller det finns - men
de pengarna måste gå till viktigare saker. Balklänning, frisörbesök,
hyra, mat, bredband och så vidare. Då får man helt enkelt skjuta på
shoppingen, vilket kan kännas tråkigt ibland men så är livet.



Hittade i alla fall en massa på H&M's hemsida - så typiskt när man verkligen
vill spara pengar. Jag lämnade hemsidan utan att beställa något, det
är huvudsaken. ;) Hade blivit väldigt dyrt om jag skulle ha beställt allt
som jag vill ha. Totalt hade det kostat 1592 kronor plus frakt och allting.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Luffi

vet inte varför jag slutade blev bara så... låg efter i skolan och ville väl få det fixat...



guud LYCKA till! hoppas du tar det! och glöm inte säga tillnär du väl har uppkörning! kram =)

2010-03-07 @ 21:08:27
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Pauline

sv; hihi ja:)

okej vad härligt,jorå min lördag var helt okej:)



händer det något spännande den här veckan då??

2010-03-07 @ 21:15:57
URL: http://paauulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0