Hemma

Skoldagen var som väntat, det gick rätt fort. På morgonen (eller
förmiddagen) hade vi Svenska B, då redovisade några i klassen.
Efter lunch hade vi Hälsopedagogik, och där pratade vi om stress.
Riktigt intressant! Fast så djupgående som Stresshanteringen är
det inte.. ;p



Var förbi till Apoteket efter skolan, så nu har jag sista dosen Gardasil
här hemma. Imorgon är det dags för den sista sprutan och det ska bli
så skönt att få det bortgjort. Hoppas bara att det inte gör lika ont som
sist.. Nålarna är gigantiska, svinlånga. Usch! ;o Nej, nu ska jag svara
på kommentarer och sedan hoppa in i duschen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

sv: nja, det jobbet var inget för mig! pluggar i två år till!

2010-03-25 @ 14:42:44
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Duygu

¤¤

Nja det blir lite dittan och dattan för mig. Ska köpa presenten och så. :D

2010-03-25 @ 18:00:23
URL: http://demango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0