Haparanda

Fy f*n vad det hade drivit på broarna idag när vi åkte till Haparanda och
när vi kom därifrån. Jag vågade inte köra över alla broar, så det fick
älsklingen göra. Vår shoppingrunda i Haparanda började på ÖoB där
vi köpte lite allt möjligt, sedan var vi in på Elgiganten och där handlade
jag ett nytt USB-minne. Vilken tur att jag hittade ett nytt, för det behövdes!
Var in på Rusta samt Coop också, men där handlade vi mat och andra
hushållsartiklar.  :)

Kom hem för ett tag sedan, och har inte hunnit göra speciellt mycket
sedan dess. Nu hade jag tänkt svara på kommentarer och sedan ska
jag gå in i köket och kika vad älsklingen håller på med. Han fixar med
fritösen som vi köpte idag, hihi.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ciiz

ja cider funkar också :)

2010-03-20 @ 16:37:15
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: jo allt är bara bra! Gjort idag?:)

2010-03-20 @ 16:37:15
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0