Effektiva

Jäkla vad effektiva vi har varit med Projektarbetet idag! :) Det känns
skönt att vi snart är klara med projektrapporten, allt det svåra är över.
Nu ska vi redigera texten litegrann om det behövs, sedan ska vi
skriva en innehållsförteckning. Efter det ska rapporten lämnas in för
rättning, betygssättning och så vidare.  :) Sista lektionen var Människor
i behov av stöd, då kom en man och berättade om Aspergersklassen.



Nu ska jag svara på kommentarer och sedan blir det något avsnitt
av Tre Kronor tror jag. Känner mig lite småsugen på det.  :)
Fast det finns planer på att läsa Veckorevyn också, hihi.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har varit sjuk hela dagen och kommer antagligen vara det imorgon också... mår dåligt verkligen och har feber och hosta. Har inget att göra alls, vet du något roligt eller ja något som man kan göra för att inte dö av tråkighet? :) <3

2010-03-30 @ 17:47:38
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0