Torsdag

Inatt skrev jag att det var dags att plocka bort alla hårklämmor från håret,
och det tog ett tag. Vet ni hur många hårklämmor vi hittade i mitt hår?
Det var både vanliga "osynliga" (bruna) och hårspännen som liknade blommor,
så sammanlagt hittade vi 34 stycken i håret. Det var inte illa, haha.  ;p



Mamma kommer hit om en stund för vi måste förbereda inför morgondagen.
Vi ska förbereda maten, duka, handla, ja allting som måste vara klart
till studenten som är imorgon. Snart ska jag ta tag i lite pappersarbete
och fylla i hyreskontraktet (fyra olika sidor!) sedan är jag och älsklingen
sambosar på riktigt - då kommer båda två stå på lägenheten.  ;) Ska även
skicka ett brev till de nuvarande hyresgästerna, och sedan ett brev till
Photomic. Massa brev att skicka alltså..

Till skolan ska jag också, men det blir vid 12-tiden. Då ska vi måla lakanen
som ska hänga på flaket imorgon. Jag kommer vara utan röst på lördag
kan jag säga, för jag är redan hes. Och hur mycket ska vi inte gapa och
skrika imorgon?! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv. hihi naaaw vad kul :D <3

2010-06-10 @ 09:32:24
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ulrika

Håret var verkligen jättefint!

2010-06-10 @ 10:06:55
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0