Torsdag

Jag har varit uppe redan före tuppen kan man säga, haha. Men jag var
inte alls trött när jag klev upp, så det är ju bra.  :)

Idag har jag och älsklingen litegrann att göra, därför vaknade jag
tidigare än vanligt. Vi ska till Synoptik vid 10-tiden och under dagen
är det lägenhetsvisning igen, då kommer en kille och tittar på lägenheten.
Sedan ska vi försöka flyttpacka lite mer, denna gång tar vi nog spel
och sånt, det används inte så ofta. Måste säga att det börjar se tomt ut
i lägenheten, men desto fullare är det i Bjumis.  Haha, älsklingens rum där
är fullt med flyttkartonger, tv-bänken och så vidare.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela

brr vad trist att flyttpacka

2010-06-17 @ 09:10:23
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0