Tisdag



Igårkväll blev det en lugn tv-kväll, härligt. Sex and the city fick underhålla
mig under kvällen/natten, och jag klagar inte.  :)  Det finns inte så mycket
att packa just nu eftersom det är saker som fortfarande används.
På torsdag ska jag packa ned kökssakerna i alla fall, då har vi ätit sista
måltiden i denna lägenhet.

Solen skiner där ute men termometern visar "bara" 16 grader. Så vi får
se ifall vi åker till Bjumis idag och spelar kubb. Men en sväng ska vi ut
i alla fall, frågan är bara vart. Om det blir till Bjumis och spela kubb
eller vara kvar här inne i stan och gå runt, det återstår att se.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

god morgon :D hoppas du sovit gott :D

2010-06-29 @ 10:24:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0