Tisdag

Igårkväll la vi oss hyffsat tidigt, redan vid 23-tiden. Jag envisades och sa
att jag inte var trött, men när jag väl la mig i sängen föll ögonen igen
relativt snabbt. Så jag var nog ändå lite trött.. ;p



Dagens planer är att åka till Haparanda för att kika lite på IKEA bland annat.
Sedan kanske Rusta och ÖoB får sig ett besök också eftersom vi jagar
limegröna stolsdynor (som inte kostar 99 kr/st!). Det passar perfekt med
lite shopping idag för vädret är inte på min sida. Det är alldeles grått/svart
på himlen och blåsigt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Okej. :)

2010-06-15 @ 15:00:37
URL: http://queenofthecourt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0