Söndag

Jag kan inte svara på om The Grudge 3 är bra eller inte. Vet ni varför?
Vi orkade inte se hela filmen, haha. Vi får försöka hålla ögonen öppna
ikväll, och förhoppningsvis se filmen ganska mycket tidigare under kvällen.



Idag kommer jag att ha fullt upp hela dagen. Vi ska till Bjumis och hämta
lite flyttlådor (det börjar närma sig!), sedan ska jag även testa balklänningen
efter att affären har fållat upp den. Hoppas att den är lite kortare fram nu,
så jag inte snubblar på den.  :) Svärfar ska sedan få göra ett par nya hål
i balskorna, hoppas att det går. Annars får de vara som de är nu, jag kan
ju gå i dem.

Ja ni ser, det är fullt upp för när vi kommer från Bjumis ska jag börja
packa ner lite saker i lådor. Det är tur att jag gillar att flyttpacka, haha. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0