Seskis

Under förmiddagen har jag gått an som en jag-vet-inte-vad.
Jag har burit en massa backar/lådor och sedan en massa väskor.
Vi har även gjort ett besök på Gallerian för att handla nödvändigheter.
Sedan åkte vi till Bjumis och lämnade av alla backar/lådor innan
vi åkte iväg mot Seskis.

Kom till mamma för en stund sedan och har precis hunnit packa
upp allting. Nu ska vi in till mommo för att fika litegrann och sedan
är det väl dags att börja med maten. Idag blir det tacopaj, yummie! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: michelles kompis

gör de då ? de e skitvarmt ute :D

2010-06-24 @ 16:51:46
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0