Onsdag

Onsdag, den efterlängtade dagen är äntligen här. Idag kommer en jäkla
massa människor få se mig med balklänningen, balfrisyren och så vidare.
Som ni kanske förstår - idag är det dags för studentbalen.  :)



Jag har en hel del kvar att göra denna dag, så det är kanske bäst att
göra i ordning allting. Kuvertväskan ska fyllas med kameran, biljetterna,
kontanter och leg. Jag förstår inte hur allting ska rymmas.. ;o Sedan
ska naglarna målas, håret ska fixas, sminket ska fixas och sist men inte
minst ska balklänningen på. 

Behöver jag säga att jag längtar till 18.00 ikväll, då vi får visa upp oss
för släkt och vänner samt övriga? Detta kommer bli en oförglömlig dag,
och jag hoppas att vädret håller i sig och ger oss solsken.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

okejs; den är kanon bra ;D



oh va kul med bal :D



Skulle bli super glad om du kunnde hjälpa mig

Rösta på mig som snyggaste design.

Du behvöer bara skriva MyzaaN nummer 5.

Skulle bli super glad om jag vann



http://myshowroom.se/10-finalister-rosta-fram-snyggaste-bloggdesignen/



alla som röstar & sen säger till länkar jag :)

2010-06-09 @ 10:22:25
URL: http://myzaans.se
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi ja de kan ja tänka mig :D <3

2010-06-09 @ 10:58:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0