Onsdag



Igårkväll/inatt var det tänkt att vi skulle se Wallander - Indrivaren.
Så blev det också, och filmen var riktigt bra. När filmen var slut
var vi inte speciellt trötta så vi slog på Beck - Levande begravd.
Det är nog en av de bästa Beck-filmerna för den var spännande
i princip hela tiden.   :) En gång under filmens gång blev jag så rädd
så jag skrek, haha. Kan säga att det var tur att vi inte såg den på bio.

Vad händer idag då? Om en stund visas Våra bästa år och det måste
jag självklart se. Sedan kanske jag flyttpackar litegrann under tiden
som älsklingen är på ett möte. Vid 13-tiden ska vi åka mot Luleå för
att vara hundvakt någon timme.  :) Mer än så är inte planerat för dagen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0