Morjärv

Under eftermiddagen fixade jag till mig, ordnade lite middag och sedan
bar det iväg mot Innanbäcken för att hämta Marie. Hämtade upp Tess
också innan vi åkte iväg mot kvällens studentfest som var i Morjärv.



Väl där blev det att sitta och prata, skämta och dra roliga historier.
Hade det riktigt trevligt! Åkte hem med Rebecka när hon ändå skulle
in till Kalix, och tur var ju det. Jag är så trött så jag håller på att dö.
Snart ska jag krypa ner under täcket och sova många sköna timmar.
Jag laddar batterierna inför morgondagen, den kommer vara fullspäckad
med roligheter. Morgondagen kommer bli ett minne för livet, helt klart.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi okej :) härligt med bal:D

2010-06-08 @ 23:14:10
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0